عاشور

صفای آن حرمی که تو صاحبش باشی ... به جای جای بهشت نیز نتوان یافت

عاشور

صفای آن حرمی که تو صاحبش باشی ... به جای جای بهشت نیز نتوان یافت

کلمات را
می بافم به هم
کاش
ح س ی ن
با نگاه کریمانه اش
تحت عنوان شعر قبولشان کند
تا من افتخارم این باشد
شاعر کوی ح س ی ن م ...

::::

این بیت ها
بضاعت مزجات می شود
هدیه
حضور مادر سادات می شود ...

آخرین مطالب

025 ... اربعین حسینی

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۰۹ ب.ظ

هوالشهید


سر غرق به خون ؟ باورش من را کشت

نجوای صدای مادرش من را کشت

از دوری او یک اربعین می گذرد

این چله نشینی آخرش من را کشت


:: زهرا هدایتی ::


نظرات  (۸)

سلام

خوشحال میشم به وبم سر بزنی
بنفسی انت مولا جان
عاااالییی
پاسخ:
بابا ... شما دوستان هم که فقط اعتماد بنفس ما رو می برید بالا با حسن نظرتون :)
با شعرت حال کردم. دلم را بردی به کربلا!
۱۵ دی ۹۱ ، ۱۶:۱۴ پسر انسان
اربعین هم آمد و
رفت
اما
هنوز کربلایی نشدم!!!
شعر پر بود از فکر
از حس
یا علی

سلام خانوم هدایتی

طیب الله

ممنون از حضورتون

و خوشحال از آشناییتون

۱۷ دی ۹۱ ، ۰۱:۴۴ غریب غربت
سلام 

 ممنون از دعوت و ارسال آدرس جدید

اگه بگم زیبا بود ناراحت نمیشید و مث ساقی نمی زنی تو پرم؟

باشه پس یه جور دیگه میگم 
مصرع اول رو یه تجدید نظر کنید 

ببخشیدا 
من بیسواد هم یه چیزی گفتم 
با اینکه همه چیش ردیفه ولی چون یه عامی امی مث من شاید وقت خوندن براش ثقیل باشه گفتم 

ماجور و مشکور
پاسخ:
ممنون بابت نقد
چشم روش فکر میکنم ... اگر در توانم بود اصلاحش میکنم
بازم ممنون
و التماس دعا
سلام
اربعین حسینی تسلیت باد
وقتی واژه اربعین به گوشم میرسه غم دلم رو میگیره و یاد زیارت قبر امام حسین میافتم
ای کاش حسینی بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی